niedziela, 2 marca 2014

Informacja

Nie to nie jest notka i w sumie nie mam pojęcia kiedy wstawię coś nowego. Przyznam wam się szczerze, że jestem zła na siebie i to bardzo! Zostało mi tylko parę rozdziałów mniej więcej do końca a moja wena odeszła całkowicie. Zawsze sobie powtarzałam, że doprowadzę tego bloga do końca i doprowadzę możecie mi wierzyć. Tylko mam teraz tak dużo spraw na głowie. Rozdziału nie dodaję już około miesiąca. Moje życie to obecnie tylko nauka, nauka, nauka. Nawet weekendy są zawalone. Na moim biurku nie gości nic poza książkami i kawą. To jest straszne + rehabilitacja codziennie. Mam dosyć. Obecnie pracuję nad jednopartówką, ale jej pisanie idzie mi bardzo wolno, bo jak wspomniałam już wcześniej nie mam czasu. Nie wiem kiedy się coś ukaże, ale mam nadzieję, że będziecie czekać. 48 obserwatorów kochani to jest to co podnosi mnie na duchu i te pozytywne komentarze.Mam ochotę was wszystkich uściskać! Dziękuję wam, że jesteście tu ze mną. Myślałam już chyba z 20 razy nad usunięciem tego bloga, ale jakoś nie miałam serca. Bardzo się do niego przywiązałam i nie potrafię tego zrobić. Także możecie być pewni, że blog pozostanie i dokończę go! Zacznę od razu, jeżeli będzie pomysł i wena. Trzymajcie się kochani!
Sayonara minna!

12 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że postanowiłaś nie usuwać bloga, bo bardzo go lubię. Mam nadzieję, że szybko coś nowego napiszesz. Nie martw się czasami tak jest, że wena gdzieś po prostu odpływa sama też przechodziłam coś podobnego więc Cię rozumiem. Życzę dużo weny i gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uff co za ulga, że dokończysz bloga, który jest jednym z moich ulubionych ! Życzę pokładów weny i oczywiście czekam na coś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedy będzie notka ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś tam powoli tworzę :)

      Usuń
    2. już nie mogę się doczekać nowej notki

      Usuń
    3. Na obecną chwilę jednak nie jestem w stanie powoedziec kiedy sie ukarze bo jestem zawalona nauka i moja wena i ja jestesmy w stanie srogiej wojny, ze tak to ujme :) ale no staram sie. ciesze sie ze ktos czeka :)

      Usuń
  4. Ohayo kiedy będzie nowa notka ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zaczęłam coś pisać więc początek tak trochę mam już za sobą, ale kiedy będzie rozdzialik to nie mogę się jeszcze dokładnie określić :))

      Usuń
    2. I jak idzie pisanie ?¿ °.°¿

      Usuń
    3. kiedy mnie cos natchnie to pisze mam juz troszke zapisanych stron w zeszycie :)

      Usuń
  5. Bardzo ciekawy blog :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń