wtorek, 14 czerwca 2016

Halo,halo jest tu ktoś jeszcze ? :)

Witajcie kochani, rany ile o już miesięcy...odkąd ostatni raz zajrzałam na tego bloga. Ale cieszy mnie fakt, że na statystykach cały czas widzę, że ktoś tu jeszcze zagląda. No to tak, standardowo przychodzę z wiadomością, mam nadzieję, że ktoś to przeczyta. A więc tak, nie przedłużając. Razem z moją przyjaciółką i innymi założyliśmy bloga. A raczej mogę nazwać go przyszłościowo, portalem. Porusza on najróżniejsze tematyki, ponieważ każdy z nas jest inny. Znajdziecie swój własny kąt. Portal porusza tematyki, gier, książek, anime i Azji (trudno zgadnąć, zajmuje się tym ja xD), przemyślenia dnia codziennego i wiele wiele innych. Mam nadzieję, że może kogoś stąd uda mi się zwerbować i mam nadzieję, że pozna urok, naszej, współczesnej generacji IGREK!

http://gen-igrek.blogspot.com/  <-- SERDECZNIE ZAPRASZAM!!

PLUS MAM DLA WAS JEDNOPARTWKĘ SASUSAKU! DODAM JĄ W TYM TYGODNIU, MAM NADZIEJĘ, ŻE SIĘ WAM SPODOBA :)

2 komentarze:

  1. Yass... w końcu będę miała coś więcej do czytania (T^T)

    Zapraszam:
    http://czarny-kotyszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo cieszy mnie Twój entuzjazm, mam nadzieję, że ci się spodoba :)

      Usuń