niedziela, 8 września 2013

Informacja .


Hej kochani ! Mam dla was lipną wiadomość . Otóż rozdziały na tym blogu będą się pojawiały rzadziej niż dotychczas . Zaczyna się szkoła , a ja wciąż żyje wakacjami . No , ale trzeba zacząć się przyzwyczajać do nowej szkoły  nowego profilu itp. Mam zamiar wziąć się solidnie do nauki i mam nadzieję , że łatwo nie odpuszczę :)
To teraz tak . Rozdziały postaram się dodawać co weekend . Jeżeli owy rozdział się nie pojawi możecie liczyć na rozdział w tygodniu , ale nie robię wam zbędnych nadziei . Tak więc to na tyle z moich parafialnych ogłoszeń . Trzymajcie się i życzę samych sukcesów w szkole !

Do następnego rozdziału ! :*




SasuSaku na pocieszenie <3.

2 komentarze:

  1. Szkoda !! ;( Ale mam nadzieje że weekendowe notki będą długie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Smutna minka! :(
    Ale cóż, szkoła to szkoła. A na notkę i tak będę czekać.
    powodzenia w nowej szkole i na nowym profilu! :)

    OdpowiedzUsuń